Blog > Komentarze do wpisu
na turnusie w zusie
Wychodziłam turnus. Wydreptałam. Opowiadałam o dolegliwościach. Narzekałam. Oglądałam poważne miny lekarzy orzeczników. Odpowiadałam na pytania. Chodziłam na boso po syfiastej podłodze. Napisałam kilkanaście urzędowych pism oraz odebrałam kilkanaście takowych. Z czerwonymi pieczątkami. Ze zdaniami w stronie biernej. Zostaje pani skierowana na ambulatoryjny turnus rehabilitacyjny w ramach prewencji rentowej. słowo 'renta' nie jest w mojej bajce. Ja mam 16 lat, jestem młoda i piękna. Jaka renta qrwa?? A jednak. Niemożliwe jest możliwe.  Stara dupa jestem. Zus zdziera ze mnie grubą kasę. Nie troszczy się o moj dobrostan fizyczny. Nie mam złudzeń. Troszczy się wyłącznie o fajną sumkę, którą zgarnia co miesiąc. Tak jak pan tusk. Polityka prorodzinna. Czy ktokolwiek w to wierzy?? Jako samotna matka wydaję 800 zł na leki dla Micha. I co? I kompletnie nic! O przepraszam. Becikowe dają! Kocham ten kraj. Wracając do meritum: mam turnus z zusu i kompleksową rehabilitację. Bity miesiąc na L4. Niewiarygodne. Ale prawdziwe. No to scenka z turnusu
jest nas 16 osób. Reszta ok 10 lat starsza ode mnie. Oprócz rehabilitacji narządów ruchu mamy dietetyka i psychologa. Zus przyjął teorię holistyczną. Na pierwszych zajęciach z panią psycholog. Lat może 25. Była tak zestresowana jak moj obecny szef podczas rozmowy ze mna (dlatego zmieniam prace :P 

Pani psycholog: czy panstwo sie znacie

my: (cisza)

Ja: nie

pani psycholg: to ja moze zaproponuje zabawe...

my: (cisza)

Pani psycholog: dobrze... to poprosze zeby kazdy z panstwa powiedzial swoje imie... a potem owoc, ktory zaczyna sie na te sama litere co imie... taki owoc, ktory panstwo byscie chcieli... na przyklad... wziac ze soba na biwak...

i ludzie mowia. Ania awokado, mirek masło (!) Marek melon i takie pierdy. Dochodzi do jana

jan: jan.... (cisza)

Ja: (bardzo niesmialo) jan... jabłko

jan: (spoglada na mnie i powtarza jak błędna krowa) jan... jabłko

psycholog: (z przyklejonym uśmiechem) bardzo dobrze panie janie!

Jan: (spogląda na mnie z nutą pogardy i mowi cicho) jan... jabłko... na biwak... chyba kurwa w płynie...


piątek, 01 sierpnia 2014, anulina

Polecane wpisy

  • taka sobie mamuśka

    Ostrzeżenie: w poniższym tekście znajdują się obszerne fragmentydotyczące dzieci. Jeśli natychmiast ziewasz lub mimowolnie odwracasz się nastronie webowej w inn

  • MBA w USA

    siedzę sobie na kanapie i podczytuję to i tamto facet mojego życia (z kuchni): anulina, pisz bo tęsknimy ja: (myślę) ki czort... facet mojego życia: no anulina,

  • pobiegłam

    no prawie pobiegłam ja: (nieporadnie zakładam spodnie do biegania. w kolanie jeszcze ciężko noge zginac) Micho: mamo, co robisz? ja: ubieram się Micho: w ciuchy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2014/08/01 21:49:27
Rany, a ja przed turnusem z ZUSU to się broniłam rękami i nogami, aż w końcu zmusili mnie żebym pojechała i tak jak przypuszczałam nic ten pobyt nie pomógł, wróciłam połamana jak pojechałam a może i jeszcze bardziej. A po turnusie uznali, że tyle dobrego mi dali i uznali za uzdrowioną i świadczenia odebrali. W d.... mam ich turnusy.
-
2014/08/02 08:46:06
jabłko w płynie - cydr jak znalazł. już jana lubię. będą dalsze odcinki o turnusie? :)
-
Gość: Aga, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/08/08 18:31:05
Anulina jak za dawnych dobrych czasów. Dobrej zabawy... Mimo wszystko...
-
2014/08/11 14:40:32
WRESZCIE!!!!!! JAPKO :D
-
2014/08/14 21:20:18
Cieszę się, że tu zaglądam. Ściskam :)
-
2014/08/23 10:56:37
i następny odcinek znowu za pół roku? :/
-
Gość: Dominika K., *.telesim.com.pl
2014/08/24 14:26:15
Nie no,jakie za pół roku,za 4 mce Święta,to chyba nam,czytelnikom Pani A.zrobi prezent!Mam wrażenie,że się autorka z nami(nami?)bawi...my chcemy czytać o Pani Ani!o dzieckach!i o kocie!jest nam smutno!
-
Gość: marta, *.eaw.com.pl
2014/09/02 13:47:16
Anulino, fani czekają pisz kochana !:)
-
2014/09/20 16:59:35
Cześć, czytam Twojego bloga od kilku lat, zaczęłam kiedy byłaś jeszcze mężatką, w drugiej ciąży. Bardzo podobały mi sie wasze rozmowy, na początku wpisy były krótkie. Po latach przerwy, ponownie odwiedzam znajome blogi :). Przeczytwaszy kilka ostatnich Twoich wpisów moge powiedzieć jedno - tak trzymaj :) Lubie Twój styl i będę tutaj zaglądać jak najczęściej :) Pozdrawiam :) Yagga
-
2014/09/25 18:23:50
Szczerze to gdybyś pisała z taką werwą i częstotliwością jak usługi dźwigowe Legnica pracują to byłby to najlepszy blog na świecie. A tak jest tylko w top3 :D
-
2014/12/31 01:18:42
Przyznam bez bicia, że zaglądam dość regularnie. Zaczęłam dawno - od Waszych pogaduszek i przykład od Ciebie zaczerpnęłam.
U mnie już się posypało, bo tego mojego pogoniłam, ale bloga reaktywować właśnie mam zamiar.
Trzymaj się życia mocno niezłomna kobieto :)
Pozdrawiam,
Thaala
-
Gość: Kinga, *.ftth.glasoperator.nl
2015/01/20 19:32:13
Az sie poplakalam. Kocham cie, weszlam na twoj blog pryzpadkowo, nie mam pojecia kim jestes ale cie kocham. Zatem wracaj i blokuj,bo jestem z moich "ulubionych".
-
2015/02/02 17:52:34
No nie dziwie się że nerwy i problemy, choć w ZUSie każdy prędzej czy później musi swoje wywalczyć. Mam nadzieję że wszystko idze po Waszej myśli :)

Pozdrawiam,
Producent Zabudów Samochodowych

link niesponsorowany

niedziela, godz 20 czasem tam gadam




web tracker



Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl





Feedjit Live Blog Stats